Ta in våren!

Ja sug på nu karamellen helt enkelt, alla har ju gått om kring å gnällt över denna vargavinter från helvetet men nu är ju förändringen ett faktum. Snön försvinner i rasande fart å fågelfäna spyr ut sina sånger som aldrig förr,  så ut med dig å ta vara på känslan som våren för med sig ta en promenad med en god vän en idot eller varför inte ensammen bara så är de ju 2flugor i en smäll, låt sola lysa där vinterns mörker hållit håv.Och viist man klär ju sig lika eftertänksamt nu som när man var 10år så helt klart har man ju fått förkylningen of the damned men de är smällar man får ta, kanske är bra värma upp innför pollen perioden med en killercold så kommer väll björkarnas avkomma till elände att verka som korv i  en tunna gris,nä vad vore våren utan hundbajs och sommaren utan myggor, ta vare på stunden carpe diem och ut  och fånga björnen!

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jag tycker du ska fortsätta ditt engagemang med goda gärningar!

Behövs alltid fler. Tips: kolla in www.goda-garningar.se, där kan du lägga upp dina egna och inspireras av andras!

Mvh

HUbbe

2010-05-31 @ 12:04:43
Postat av: Monica

Haha, det roligaste jag läst på länge, skrattar gott, du skriver så himla roligt, jag menar på ett bra sätt! fortsätt skriv så gör du mig en god gärning :)

2010-12-26 @ 12:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0